bantu kami hai perkasa !

masih cari ilmu dalam kelambu
masih duduk dalam SAF yang aku yang satu
masih menunggu jiwa yang kronik ini menjadi batu
masih juga mencari wang yag terselit tersimpan dalam saku

hidup susah mati senang
ini lah dunia kalau kalian ratapkan
indah kan bila berduit
tapi larakan jika tersepit

aku tak kata aku bagus
aku juga tak kata aku sebagusnya
cuba aku mencari reality
aku mencari juga yang pasti
pasti yang sesuatu ini akan jadi reality

aku cuba mencari yang mana salah
aku cari betul dan silah
tapi tak jumpa
aku tak dapat
susah nak cari sebab mereka bijak padai

aku bukan nak benci
aku bukan juga nak hina
tapi kau memaksa
kau menyuruh
hendak tak mahu aku terpaksa

makin hari mereka rakus
makin masa mereka prajus bangsa
mereka tindas mereka paksa
siapalah aku nak hentika si raksasa tidak kira siapa
bukan satu tapi ramai
menjadi mangsa mereka
oh kasihan

oh raksasa 
kasihanlah kami manusia biasa ini
yang tak mampu buat apa2 jika kau membiasa
kami buka superhero atau adiwira

kami hanya orang biasa
orang biasa !